loading...

بلاگ نیوز,اخبار مهم روز

چیستان اشیاء و اجسام - سخنان و جملات زیبا-حکایات-اطلاعات ... rrahgozar.blogfa.com/post-100.aspx 24- آن چیست که پنج انگشت دارد ولی گوشت و استخوان ندارد؟ 25- آن چیست که همیشه دستش به کمرش اس

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
بهترین روش درمان کیست مویی | فوری و به صورت قطعی 0 189 darmannews
برگه تقلب تمرین کنندگان ابری dojo aws 0 148 admin
لیست تمام سریال های نمایش خانگی در سال 1403 0 124 admin
بهترین و خوشگل ترین ریمیکس های شاد 1403 بصورت رایگان 0 159 admin
سریال روزی روزگاری مریخ قسمت 9 منتشر شد! 0 264 shirnipazi
سریال خون سرد کی منتشر می شود؟ 0 161 shirnipazi
انتخاب مبل تختخواب شو 0 624 amir-seo
مشخصات بهترین مچبند هوشمند 2021 0 931 shirnipazi
مسترکارت 0 1178 pakansanat
چگونه سالنهای پرورشی و کارخانه های صنعتی را تجهیز کنیم 0 949 roya2020
برای افزایش ماندگاری بتن رنگی چه باید کرد؟ 0 821 roya2020
واحدهای تولیدی انواع مقاطع آلومینیومی 0 815 roya2020
رنگ آمیزی با غلطک طرح دار 0 794 nikoo2020
دستگاه کپی شارپ 5516 - تیشرت مخصوص چاپ سابلیمیشن 0 761 nikoo2020
فواید کاشت سریع ایمپلنت 0 787 nikoo2020
سمعک سیگنیا مناسب هر فرد 0 837 nikoo2020
روف گاردن (بام سبز) 0 875 shirnipazi
پنجره ترمال بریک 0 690 shirnipazi
آبنما چیست (صفر تا صد) (طراحی تا اجرا) 0 757 shirnipazi
قیمت انواع کارواش خانگی ماشین 0 696 shirnipazi

چیستان اشیاء و اجسام - سخنان و جملات زیبا-حکایات-اطلاعات ...

rrahgozar.blogfa.com/post-100.aspx
24- آن چیست که پنج انگشت دارد ولی گوشت و استخوان ندارد؟ 25- آن چیست که همیشه دستش به کمرش است و ایستاده؟ 26- چیست آن چه گردن دارد اما سر ندارد دست دارد اما پا ...

معما و چیستان کودکانه - بیتوته

www.beytoote.com/baby/fun-baby/puzzles-and-riddles.html
آموزش تصویری نقاشی اختاپوس هشت پا ... رنگ سفید صخره ها آید میان سفره ها هركس نداند نام او مزه ندارد كام او. 2. نه انگورم نه انار هم در ... آن چیست كه پای كوه نشسته و عمامه به سر دارد؟ 6. آن چیست ... آن چیست که گردن دارد اما سرندارد. دست دارد اما پای ندارد؟ 10.
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پاسخ چیستان کودکان نهم : ” کوزه ” هم گردن داره هم دست ولی سر و پا نداره ... چیستان کودکانه 9 – آن چـیـست کـه گــردن دارد اما سـر نـدارد . دسـت دارد امــا ...

اجتماعی - ادبی - سیاسی - معما و چیستان(کودکانه )

142142.blogfa.com/post/121/-معما-و-چیستان(کودکانه-)
آن چیست كه پای كوه نشسته و عمامه به سر دارد؟ 6. آن چیست كه اگر به ... آن چیست که گردن دارد اما سرندارد. دست دارد اما پای ندارد؟ 10. همه اطاق را پر ... آن چيست که دو پا دارد و دو پاي ديگر هم قرض مي کند و مي رود و کسي هم به گردش نمي رسد؟ 2- آن چيست که هرچه از ...

شادگان ابتکار - چیستان

majd32.blogfa.com/category/27
رنگ سفید صخره ها آید میان سفره ها هركس نداند نام او مزه ندارد كام او. 2. نه انگورم نه انار هم در ... آن چیست که گردن دارد اما سرندارد. دست دارد اما پای ندارد؟ 10. همه اطاق را پر میکند .... كه جا به كوه و صحرا دارد.سيصد سر و ده شكم دو صد پا دارد از هيبت او جمله بلرزد عالم.
۸٫ آن چیست که گردن دارد اما سرندارد. دست دارد اما پای ندارد؟ ۹٫ همه اطاق را پر میکند اما از سوراخ کلید بیرون میرود؟ جواب. ۱٫ نمک. ۲٫ انجیر. ۳٫ شانه. ۴٫ جای پا. ۵٫ سایه.

چیستان با جواب - رومشگان نیوز

kikobad.persianblog.ir/post/248/
۱۶ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - خواهی که شودزده بزن گردن او ... 26-آن چیست که دوچشم دارد و وقتی انگشت به چشمانش فرو می کنی گوشهایش تیزمی شود ... چون دست به او نهی زند اندازه فزون. ... 38-آن چیست که پا و سر ندارد. .... 117- آن چیست که پدر و پسر دارند اما مادر ندارد؟
1-آن چیست که چه پرباشدوچه خالی وزنش یکی است 2-یک زن ... خواهی که شودزده بزن گردن او ... 26-آن چیست که دوچشم دارد و وقتی انگشت به چشمانش فرو می کنی گوشهایش تیزمی شود ... چون دست به او نهی زند اندازه فزون. ... 38-آن چیست كه پا و سر ندارد. .... 98- آن چیست كه اگر از ارتفاع زیاد به زمین افتد نمی شكند اما اگر در دخمه ای افتد می شكند؟
233 - آن چیست که پا و سر ندارد - گرد است و دراز در ندارد توی شکمش ... 255 - آن چیست که نه دست دارد و نه پا اما خبر می برد به همه جا(255)؟ 256 - آن چیست که ... 303 - چیست آن چیزی که باشد هم به گردن هم به گوش هم در گردو باشد و هم داردش گردو فروش(303)؟
۱۵ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - خواهی که شودزده بزن گردن او ... ۲۶-آن چیست که دوچشم دارد و وقتی انگشت به چشمانش فرو می کنی گوشهایش تیزمی شود ... چون دست به او نهی زند اندازه فزون. ... ۳۸-آن چیست که پا و سر ندارد. .... ۱۱۷- آن چیست که پدر و پسر دارند اما مادر ندارد؟
2- آن چه باشد كه سر بر افلاك است، پای او غرق در دل خاك است، رنگ او سرخ و زرد و گاه ... 5- آن چیست که نه دست دارد و نه پا، در همه جای زمین است و نمی رود به هیچ جا؟ ... 3- از خوردنی هاست اما هیچکس دوست ندارد آن را بخورد. ... 7- آن چیست که یک چشم و یک پا دارد؟
۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - Jul 24, 2014 - آن چیست که دست و پا و شکم و دهان دارد اما سر ندارد/ یه راهنمایی .... پاسخ چیستان کودکان نهم : " کوزه " هم گردن داره هم دست ولی سر و پا نداره .

چیستان کده بهترین چیستان های دنیا - انجمن وبلاگ نویسان - ...

forum.avazak.ir › ... › ×_ گپ گفتگو بین اعضا _× › مورد داشتیم
۴ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 5پست - ‏4 نویسنده
خواهی که شودزده بزن گردن او ... 26-آن چیست که دوچشم دارد و وقتی انگشت به چشمانش فرو می کنی گوشهایش تیزمی شود ... 38-آن چيست كه پا و سر ندارد. ... چو دست بردم گل از باغش بچينم. .... 117- آن چيست كه پدر و پسر دارند اما مادر ندارد؟

معمای شماره جواب معما چیست ندارد معمای شماره جواب معمای گردن ...

weblog24.com/.../معمای-شماره-جواب-معما-چیست-ندارد-معمای-شماره-جواب-معم...
معماي شماره 4- ان چيست که سر ندارد ولی گردن دارد، دست دارد ولی پا ندارد؟ ... این حلزون می تواند 5 متر بالا برود، اما شب هنگام، به خواب رفته 4 متر به پایین سر می خورد.

جواب معما و چيستان - کانون فرهنگی آموزش

www.kanoon.ir › دبستانی ها › معما و چیستان
۲۷ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - رنگ سفيد صخره ها آيد ميان سفره ها هرکس نداند نام او مزه ندارد کام او. 2. نه انگورم نه انار هم ... آن چيست که پاي کوه نشسته و عمامه به سر دارد؟ 6. آن چيست که ... آن چيست که گردن دارد اما سرندارد. دست دارد اما پاي ندارد؟ 10. همه اطاق را پر ميکند اما از سوراخ کليد بيرون ميرود؟ جواب. 1. نمک. 2. انجير. 3. شانه. 4. جاي پا. 5. قارچ. 6. سايه.
9-آن چيست كه پا و سر ندارد جز نام دو جانور ندارد اندر شكمش ستارگانند اندام ظريف چون صنوبر دارد 10-آن چيست قباي زرد در بر دارد تلخ است ولي طعمي چو شكر دارد زرد است و معطر آيد به مشام با هزاران سوار ... چو دست بردم گل از باغش بچينم همه چادر سفيد سينه بلوري ... 44- اين چيست كه تاج نقره بر سر دارد بر گردنش از هر طرفي زنجير است ؟

هلی زلکا - معماها :

zeleka.blogfa.com/post-145.aspx
۱-نه دست دارد، نه پا دارد، از همه جا خبر دارد؟ ... 14- آن چيست كه صدا دارد اما گلو ندارد؟باد ... 18- آن چيست كه پايش در سر است و رويش در پا؟ ... 41- اين چيست كه تاج نقره بر سر دارد وز آتش سرخش تاج و افسر دارد نا كرده گناه روي او چون قير است بر گردنش از هر ...
۶ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اون چیه که دست و پا و شکم و دهان دارد اما سر ندارد. ... بهونه که می گیره نق که میزنه بی حوصله که میشه یعنی... ____ ?... تولدت مبارک عزیزم ا شمام هم تولد ...

گردن دارد سر ندارددست دارد پا ندارد | پرسشکده

www.3000777.com/g.aspx?q=گردن_دارد_سر_ندارددست_دارد_پا_ندارد...
24- ان چیست که پنج انگشت دارد ولی گوشت و استخوان ندارد؟ 25- ان چیست که همیشه دستش به کمرش است و ایستاده؟ 26- چیست ان چه گردن دارد اما سر ندارد دست دارد اما پا .

گردن دارد سر ندارد ، دست دارد پا ندارد | پرسشکده

www.3000777.com/g.aspx?...گردن_دارد_سر_ندارد...دست_دارد_پا_ندارد...
24- ان چیست که پنج انگشت دارد ولی گوشت و استخوان ندارد؟ 25- ان چیست که همیشه دستش به کمرش است و ایستاده؟ 26- چیست ان چه گردن دارد اما سر ندارد دست دارد اما پا .

اون چيه که دست و پا داره دهان داره ولي سر نداره | دانشنامه پيامکي

www.3000777.ir/g.aspx?q=اون_چيه_که_دست_و_پا_داره...سر...
Apr 4, 2013 - 2-ان چیست که دست و پا و شکم و دهان دارد اما سر ندارد؟ 3-سفید است ... چیستان کودکانه نهم : ان چیست که چیستان است گردن داره ولی سر نداره . دست داره ولی ...

معما با جواب - تالار گفتمان کلاس ششم

darklord.vcp.ir/forum/thread-66976-34341.html
۲۶ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ۱-نه دست دارد، نه پا دارد، از همه جا خبر دارد؟ ... 14- آن چیست که صدا دارد اما گلو ندارد؟ ... 18- آن چیست که پایش در سر است و رویش در پا؟ ... دارد وز آتش سرخش تاج و افسر دارد نا کرده گناه روی او چون قیر است بر گردنش از هر طرفی زنجیر است ؟

ان چيست که دست وپاوشکم ودهان دارد اما سر ندارد | ويکي‌پديا ...

www.fa-wikipedia.ir/g.aspx?...ان_چيست_که_دستپاوشکم...دارد_اما_سر...
10020- ان چیست که یک دهان و دو پا دارد؟ ... 24- ان چیست که پنج انگشت دارد ولی گوشت و استخوان ندارد؟ ... 26- چیست ان چه گردن دارد اما سر ندارد دست دارد اما پا ندارد؟

ان چيست که گردن داره سرنداره دست داز پاندارد | پرسشکده

www.3000777.com/g.aspx?...ان_چيست_که_گردن...سرنداره_دست...پاندا...
10012- ان چیست که بی زبان سخن میگوید از قول من و تو قصه ها میگوید با انکه در او نیست نه دندان و نه لب بی ... 26- چیست ان چه گردن دارد اما سر ندارد دست دارد اما پا ندارد ...

چیستان از همه جا - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=275795
۱۹ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گردن دراز و باریک. 6- آن کیست که همه جا می رود ولی از خانه اش بیرون نمیرود؟ 7- آن چیست که گردن دارد اما سرندارد. دست دارد اما پای ندارد؟ جواب. 1- سطل آب ...

جالب وخواندنی

www-bytiler.blogfa.com/
9-آن چیست که از همه چیز بلندتر است ولی سایه ندارد؟ ... 10- آن چيست که نه دست دارد، نه پا، نه استخوان دارد، نه گوشت، ولي هميشه راه ميرود و و هيچ وقت هم خسته نمي شود؟

گردن دارد سر ندارددست دارد پا ندارد | ويکي پديا ايران

www.wikipedia-iran.ir/g.aspx?...گردن_دارد_سر_ندارددست_دارد_پا_ندارد...
24- ان چیست که پنج انگشت دارد ولی گوشت و استخوان ندارد؟ 25- ان چیست که همیشه دستش به کمرش است و ایستاده؟ 26- چیست ان چه گردن دارد اما سر ندارد دست دارد اما پا .

شی که گردن دارد سر ندارد دست دارد پا ندارد - فایندر بلاگز

www.finderblogs.ir/.../شی+که+گردن+دارد+سر+ندارد+دست+دارد+پا+ندارد....
معمای شماره ی 4- ان چیست که سر ندارد ولی گردن دارد، دست دارد ولی پا ندارد؟ .... حکم جنگ آمد تصور کن که سربازی نشستهغیرتش باقی ست اما اعتقادش را ندارد آب راکد را ...

ان چيست که دست وپاوشکم ودهان دارد سرندارد | بيتوته

www.ibeytoote.ir/g.aspx?...ان_چيست_که_دستپاوشکم...دارد_سرندارد...
10020- ان چیست که یک دهان و دو پا دارد؟ ... 24- ان چیست که پنج انگشت دارد ولی گوشت و استخوان ندارد؟ ... 26- چیست ان چه گردن دارد اما سر ندارد دست دارد اما پا ندارد؟

ان چيست که دست و پاشکم و دهان دارد ولي سر ندارد | پاسخ ساعتي

www.apple-watch.ir/g.aspx?...ان_چيست_که_دست...پاشکم...دارد...سر_ندا...
2-ان چیست که دست و پا و شکم و دهان دارد اما سر ندارد؟ 3-سفید است ... دست پاشکم گردن داره ولی سرنداره- تلگرام بوموشlorestanweather.bomosh/دست+پاشکم+گردن+داره.
10- آن چیست که نه دست دارد، نه پا، نه استخوان دارد، نه گوشت، ولی همیشه راه میرود و و هیچ وقت هم ... 9-آن چيست كه پا و سر ندارد جز نام دو جانور ندارد اندر شكمش ستارگانند اندام ظريف چون صنوبر دارد .... 9 - چیست آنچه گردن دارد اما سرندارد دست دارد اما پای ندارد؟
9-آن چیست که پا و سر ندارد جز نام دو جانور ندارد اندر شکمش ستارگانند اندام ظریف چون صنوبر دارد 10-آن چیست قبای زرد در بر دارد تلخ است ولی طعمی چو شکر دارد زرد است و معطر آید ... 44- این چیست که تاج نقره بر سر دارد بر گردنش از هر طرفی زنجیر است ؟ ... درحالی که این چراغ قوه ها با دمای 10 درجه سانتیگرادی کار می کند، اما باید اذعان ...

چهار دوست

doostaneham.blogfa.com/
پا به پای کودکی هایم بیا >کفش هایت را به پا کن تا به تا > .... که گردن دارد اما سر ندارد دست دارداماپاندارد؟ جواب:کوزه. آن چیست! که بی جون است اما دنبال جان دار می گردد؟

سرگرمی من و داداش - چیستان

www.vilivili.blogfa.com/tag/چیستان
۲۸ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - چیستان 3: آن چیست که سر ندارد، کلاه دارد، یک پا دارد و کفش ندارد؟ چیستان 4: آن ... چیستان 6: آن چیست که سفید است اما برف نیست، ریشه دارد درخت نیست؟ ... 9- آن چیست که نه دست دارد و نه پا، در همه جای زمین است و نمی رود به هیچ جا؟

مرداد ۱۳۹۲ - پاتوق دانش

baharsalehi1380.blogfa.com/1392/05
۲۱- آن چیست که نه دست دارد، نه پا، نه استخوان دارد، نه گوشت، ولی همیشه راه میرود و و هیچ وقت هم خسته نمی شود؟ ... ۲۵- این سر کوه، اَرّه اَرّه آن سر کوه، اَرّه اَرّه میان کوه، گوشت بره ... خواهی که شودزده بزن گردن او .... 117- آن چیست که پدر و پسر دارند اما مادر ندارد؟
44- اين چيست كه تاج نقره بر سر دارد بر گردنش از هر طرفي زنجير است ؟ ... آن چیست که شاخ دارد اما گاو نیست، بر پشتش باری سنگین دارد اما الاغ نیست، و هر گاه راه می رود پشت سرش ردی ... پیرمردی کهنسال است که موی سفیدش یک شب بیشتر عمر ندارد آن چیست؟ ... 9- آن چیست که نه دست دارد و نه پا، در همه جای زمین است و نمی رود به هیچ جا؟

چیستان آباد - تی نیوز

tnews.ir/news/39279963057.html
۱۶ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - آن چيست که گردن دارد اما سر ندارد، دست دارد، اما پا ندارد؟ * آن چيست که پوست دارد ولي جاندار نيست، برگ دارد ولي درخت نيست؟ * آن چيست وقتي بالا مي ...

اندیشه

iranandisheh.blogfa.com/
خواهی که شودزده بزن گردن او 12-آن چیست می ... 26-آن چیست که دوچشم دارد و وقتی انگشت به چشمانش فرو می کنی گوشهایش تیزمی شود ... چون دست به او نهي زند اندازه فزون. ... 38-آن چيست كه پا و سر ندارد. .... 117- آن چيست كه پدر و پسر دارند اما مادر ندارد؟

تیر 1392 - لاله زار دره بید فریدن

darehbid-fereydan.blogfa.com/1392/04
۱۲ : آن چیست که گرگ دو تا دارد اما سگ یکی؟ ... گفب خواهی اگر بر نام من یابی کنون دست دو حرف اولم آغاز مار است دو حرف آخرم آغاز هیچ است .... 38-آن چيست كه پا و سر ندارد. ..... اگر شما نیز قصد دارید، برای برطرف كردن تغییر رنگ دندان‌های خود كه در بیشتر ...

ان چیست گردن دارد اما سر ندارد دست دارد ولی پا مدارد| آنی خبر

rpsp.anikhabar.ir/.../ان+چیست+گردن+دارد+اما+سر+ندارد+دست+دارد+ولی+پا+...
معمای شماره ی 4- ان چيست که سر ندارد ولي گردن دارد، دست دارد ولي پا ندارد؟ ... یه پا دارد و یه چشم،اما دست ندارد7-ان چيست که دوپا دارد و دو چشم و دست ندارد(نویسنده یاسین ...

خوش آمدید به وبلاگم

afg-rohollah.mihanblog.com/
۱۰- آن چیست که نه دست دارد، نه پا، نه استخوان دارد، نه گوشت، ولی همیشه راه میرود و و هیچ وقت هم خسته نمی شود؟ ... خواهی که شودزده بزن گردن او .... سیصد سر و ده شکم دو صد پا دارد از هیبت او جمله بلرزد عالم. ... ١١٧- آن چیست که پدر و پسر دارند اما مادر ندارد؟
۲۹ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - من دو سکه به شما می دهم که مجموعش 30 تومان می شود ، اما یکی از آنها نباید 25 تومانی باشد چطور ... 10- آن چیست که نه دست دارد، نه پا، نه استخوان دارد، نه گوشت، ولی همیشه راه میرود و و هیچ وقت ... 14- این سر کوه، اَرّه اَرّه آن سر کوه، اَرّه اَرّه میان کوه، گوشت بره! .... اگر پرگویی می کنم ایرادی ندارد، حرف زدن خود نوعی از سرگرمی است.

استفتائات - اعمال عمره - khamenei.ir

farsi.khamenei.ir/treatise-content?id=220
هرگاه كسي عمداً تلبيه را نگويد، حكم كسي را دارد كه عمداً احرام بستن از ميقات را ترك كرده .... جايز است زن در حال احرام، چادر يا جامه‌اي را كه بر سر انداخته طرف آن را بر روي ... نگاه كردن به آينه كفاره ندارد، اما احتياط واجب آن است كه پس از نگاه كردن در آن، لبيك بگويد. ... اگر پيش از احرام بر دست ها و پاها و ناخن هايش حنا گذاشته يا موهايش را رنگ كرده ...

ایسنا - پاسخ آیت‌الله مکارم شیرازی به 40 پرسش درباره حجاب

isna.ir/fa/print/.../پاسخ-آیت-الله-مکارم-شیرازی-به-40-پرسش-درباره
۱۷ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آیا موهای مصنوعی، که بعضی از زن‌ها بر سر می‌گذارند، حجاب موهای طبیعی ... حجاب شرعی در مورد زنان پوشیدن تمام بدن به جز صورت و دست ها تا مچ می باشد، امّا بعضی از انواع پوشش که زینت ... اگر پا در آن پیدا باشد جایز نیست؛ ولی معلوم بودن حجم پاها ضرری ندارد. .... منظور از لباس زینتی، که پوشیدن آن اشکال دارد، چیست؟

چیستان - ضا هنرمندツ …ツنوشته های علیر

alirezahonarmand.blogfa.com/tag/چیستان
آن چیست که با سر خود روی کاغذ می نویسد؟ ... آن چیست که اول سرش را می برند بعد به خاطرش گریه می کنند؟ ... آن چیست که یک پا دارد و سه چشم؟ ... 7- آن چیست که برگ های زیادی دارد اما ساقه ندارد ... آن چیست که گردن دارد اما سرندارد. دست دارد اما پای ندارد؟

دنیای من

sadaf82.blogfa.com/
خواهی که شودزده بزن گردن او 12-آن چیست می ... 26-آن چیست که دوچشم دارد و وقتی انگشت به چشمانش فرو می کنی گوشهایش تیزمی شود ... چون دست به او نهي زند اندازه فزون. ... 38-آن چيست كه پا و سر ندارد. .... 117- آن چيست كه پدر و پسر دارند اما مادر ندارد؟
مسأله ۲۶۰۴ حیوان حرام‌گوشتی که خون جهنده ندارد مانند مار و سوسمار، مرده آن پاک است، ... کنند تا حیوان بمیرد بعد بقیه را ببرند، کفایت نمی‌کند، اما در صورتی که آنها را .... مسأله ۲۶۲۲ اگر با وسیله شکار چون شمشیر بعضی از اعضای بدن حیوان مانند دست و پا ... که سر و گردن ندارد، حرام، و قسمتی که سر و گردن دارد، اگر سر آن را به دستوری که ...

اسفند 1392 - معما،چیستان،مطالب علمی

darss.loxblog.com/posts/archive.php?pmonth=12&pyear=1392
خواهی که شودزده بزن گردن او ... 26-آن چیست که دوچشم دارد و وقتی انگشت به چشمانش فرو می کنی گوشهایش تیزمی شود ... 38-آن چيست كه پا و سر ندارد. .... 117- آن چيست كه پدر و پسر دارند اما مادر ندارد؟ ... این آبزیان در برخی از قسمت ها مانند یادگیری حرکات دست انسان ها از شامپانزه ها نیز جلوتر رفته اند و این درحالی است که آن ها بازو یا دستی ...

احکام غسل

ahkam.tv3.ir/index.php/matni/171-ghosl
5-کسی که دو غسل بر او واجب شده است و شک دارد که یکی از غسل ها بر او واجب شده است ... در مورد غسل که شما سر و گردن و طرف راست را شسته اید درست است ، اگر ناخن دست و پا راست لاک ... پاسخ – اگر این دارو چربی ندارد مانعی برای وضو و غسل وجود ندارد. ... جنب است مستحب است که زودتر غسل کند اما برای کارهایی که نیاز به طهارت دارد مثل ...

آپاندیسِ قلم (APPENDIX ITEM) - چیستان و معما

sssssaghi.blogfa.com/category/18/چیستان-و-معما

۲۹ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آن چیست كه پای كوه نشسته و کلاهی سفید به سر دارد؟ ... دست دارد اما پای ندارد؟ ... جای پا 5. قارچ 6. سایه 7. تفنگ 8. خزنده 9. کوزه 10. دود. ضرب المثل ..... در راه دزدی طناب گوسفند را از گردن آن باز کرد و گوسفند را به دوستش داد و طناب را به ...

آن چیست که گردن دارد اما سر ندارد دست دارد اما پا ندارد؟جواب:کوزه

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟